Klacht Woonnet Rijnmond: Inschrijving met opgebouwde jaren herstellen

Klachtnummer
# 293382
Gebruiker
S.O.S
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben bij Woonnet Rijnmond uitgeschreven omdat ik mijn woonpas niet zou hebben verlengd. Ik gebruik inmiddels een ander e-mailadres omdat ik lange tijd niet bij mijn oud e-mailadres kon en het wachtwoord daarvan was vergeten.

Welnu zijn door deze situatie mijn opgebouwde woonjaren verloren gegaan en kan ik niet meer reageren op een woning. Dit is een hele vervelende situatie temeer omdat je sowieso enkele jaren ingeschreven moet staat wil je überhaupt kans maken op een woning.

Ik wil derhalve Woonnet Rijnmond verzoeken mijn klacht op een redelijke manier op te lossen en tot een goede afhandeling te komen zodat ik weer kan reageren op woningen met opgebouwde woonjaren.

Gewenste oplossing

Mijn opgebouwde jaren met terugwerkende kracht herstellen. Doordat Woonnet Rijnmond telefonisch niet bereikbaar is, is het niet makkelijk communiceren met ze.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonnet Rijnmond is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonnet Rijnmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen