Woonnet Rijnmond is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Woonnet Rijnmond: Inschrijving met opgebouwde jaren herstellen
Details
Klacht
Ik ben bij Woonnet Rijnmond uitgeschreven omdat ik mijn woonpas niet zou hebben verlengd. Ik gebruik inmiddels een ander e-mailadres omdat ik lange tijd niet bij mijn oud e-mailadres kon en het wachtwoord daarvan was vergeten.Welnu zijn door deze situatie mijn opgebouwde woonjaren verloren gegaan en kan ik niet meer reageren op een woning. Dit is een hele vervelende situatie temeer omdat je sowieso enkele jaren ingeschreven moet staat wil je überhaupt kans maken op een woning.
Ik wil derhalve Woonnet Rijnmond verzoeken mijn klacht op een redelijke manier op te lossen en tot een goede afhandeling te komen zodat ik weer kan reageren op woningen met opgebouwde woonjaren.
Gewenste oplossing
Mijn opgebouwde jaren met terugwerkende kracht herstellen. Doordat Woonnet Rijnmond telefonisch niet bereikbaar is, is het niet makkelijk communiceren met ze.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.