Klacht Woonnet Rijnmond: Woonpas onterecht komen te vervallen!

Klachtnummer
# 199748
Gebruiker
A.Dam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn woonpas is onterecht vervallen. Ik sta al een aantal jaren ingeschreven en heb eerder telefonisch mijn email adres gewijzigd. De medewerker van de coöperatie die bij Woonnet Rijnmond is aangesloten zou de wijziging voor me doorvoeren. Ik zou een email krijgen zodra ik mijn woonpas kon verlengen. Die heb ik nooit ontvangen omdat zij mijn mail adres blijkbaar niet gewijzigd heeft. Nu ben ik nu de dupe vanwege haar nalatigheid. Ik heb hierover contact gehad met zowel de coöperatie en Woonnet Rijnmond maar beide verwijzen ze naar mekaar. De coöperatie (Woonstad Rotterdam) kan hierin niks voor mij betekenen. Woonnet Rijnmond heeft zelf geen tel.nr en zij verwijzen je zelf naar een coöperatie bij jou in de buurt. Ik mag er toch vanuit gaan dat de coöperaties betrouwbare instanties zijn en het kan toch niet zo zijn dat ik de dupe wordt vanwege nalatigheid van de medewerker! Belachelijk!

De oplossing

Ik wil graag mijn woonpas verlengen met behoud van mijn opgebouwde inschrijfjaren. Uiteraard wil ik het inschrijfgeld hiervoor betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonnet Rijnmond is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonnet Rijnmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen