Klacht Woonnet Rijnmond: wordt niet te woord gestaan en niet gehoord. je kan niet bellen wordt niet opgenomen.

Klachtnummer
# 319798
Gebruiker
H. Dilek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik ben uitgeschreven als woningzoekenden zonder ervan in kennis gesteld te zijn. Mijn emailadres is niet bekend alszijnde mijn gebruikersnaam en mijn inschrijvingsnummer zijn nu onbekend.
Ik heb in 2016 eerder een x gemaild daar heb ik nooit antwoord op gekregen ik heb vandaag ook weer gemaild met verzoek om mijn uitschrijving te herzien. Woonvisie Ridderkerk wil mij niet behulpzaam zijn en schuift dit door naar Woonnet Rijnmond.

Gewenste oplossing

Ik wil weer ingeschreven staan met behoud van mijn inschrijf jaren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonnet Rijnmond is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonnet Rijnmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen