Klacht Woononline: Beschadiging artikel, geen reactie

Klachtnummer
# 264685
Gebruiker
Lynne144
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juni heb ik een poster van zusss ontvangen, gekocht bij woononline. Goed verpakt, maar bij het uitpakken zat er helaas toch een beschadiging op. Hier heb ik een foto van gemaakt & deze met een melding opgestuurd naar de website. Helaas na bijna 2 weken nog geen reactie. Ik weet dat ik het artikel kan retourneren, maar ga hier zelf niet voor betalen. Via de mail zoek ik dan ook naar een oplossing, maar helaas geen reactie.

De oplossing

Geld terug of een nieuwe poster.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woononline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen