Klacht Woononline: Foutieve prijsweergave op website Woononline

Klachtnummer
# 251085
Gebruiker
E.R. Blessing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via hun website garderobehangers gekocht. Er stond duidelijk vermeld verpakt per 6 stuks en de prijs was zonder aantal vermelding.
Tot mijn verbazing arriveerden er slecht 3 stuks ipv 18 stuks. Gebeld en ik zou terug gebeld worden, na enkele ontving ik per email dat de vernoemde prijs per stuk was en niet per 6 stuks. Ik heb toen screenshots gemaakt van de bewuste pagina en aan meerdere personen laten zien, inclusief winkeliers in mijn kennissenkring. Iedereen verwachte dat de vermelde prijs geldt voor 6 stuks!

Ik heb de hangers teruggestuurd. Woononline vind de vermelding op hun website duidelijk en vergoed de retourkosten niet!
Wel heeft Woononline de bewuste pagina aangepast en vermeld nu dat de prijs per stuk is.... Dus Woononline erkent de fout impliciet, maar is niet eerlijk en vergoed de retourkosten!
Ruikt naar oplichterij!

De oplossing

Wees eerlijk, erken de foute vermelding en vergoed de retourkosten!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woononline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen