Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Woononline: Kapotte tafel en onbeschoft personeel
Details
De klacht
Paulus of Paulien of Pauline door jouw onbeschofte, onprofessionele,ongemanierde, beledigende en kinderachtige communicatie wil ik per
direct mijn geld 404,00 euro terug. U heeft al een mail ontvangen van ons met de gegevens.
Nooit meer bestel ik iets bij u, u kunt de kapotte salontafel, die op
25 augustus jl. geleverd is bij ons, komen ophalen (ordernummer
100026355).
Wat een slechte service, een klacht volgt nader tegen u!
Ik raad het iedereen af hier een product te kopen! Waardeloos!!!!!!!!!
De oplossing
Ik wil zsm mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.