Klacht Woononline: Kapotte tafel en onbeschoft personeel

Klachtnummer
# 389842
Gebruiker
N
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Paulus of Paulien of Pauline door jouw onbeschofte, onprofessionele,
ongemanierde, beledigende en kinderachtige communicatie wil ik per
direct mijn geld 404,00 euro terug. U heeft al een mail ontvangen van ons met de gegevens.

Nooit meer bestel ik iets bij u, u kunt de kapotte salontafel, die op
25 augustus jl. geleverd is bij ons, komen ophalen (ordernummer
100026355).

Wat een slechte service, een klacht volgt nader tegen u!

Ik raad het iedereen af hier een product te kopen! Waardeloos!!!!!!!!!

De oplossing

Ik wil zsm mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woononline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen