Klacht Woononline: Loslaten haren uit rendierhuid

Klachtnummer
# 194547
Gebruiker
Willemien55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar een rendierhuid gekocht, naast mijn bed gelegd, af en toe licht stofzuigen en voorzichtig uitschudden buiten. Nu laten na een jaar gebruik heel veel haren los en is de huid niet meer bruikbaar omdat alles onder de haren onder komt te zitten. Bij retour naar de woononline, krijg ik nul op mijn rekest. Geen bon meer, dus mogelijk niet hier gekocht! Ik heb bankgegevens aangeleverd waarop 2 afschrijvingen te zien zijn met aankopen. Dan is het argument verkeerd gebruik je mag er niet over lopen, met haarlak behandelen, later 6x per jaar besproeien met water, alleen ter decoratie gebruiken.Ik beroep me op informatieplicht erop een deugdelijk product. Zij verwerpen alles , informatieplicht is er in makelaarsland en niet in de woonbranche! Ik heb mailverkeer van mijn klacht en hun antwoord.

De oplossing

Ik wil graag of een nieuwe huid waarmee ik de toezegging krijg er opnieuw mee terug mogen komen als er weer haaruitval optreed of 2/3 van het aankoop bedrag dat is 100 euro. En niet in tegoedbonnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woononline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen