Klacht Woononline: Slechte service!!!

Zakiaatje

Ik heb vorig jaar een bank gekocht bij Home budget Store in Alkmaar wat nu Woononline is. Bijpassende poef besteld en alleen een kleinere afmeting poef ontvangen. nadat we die bezorgd kregen heb ik alles uit de verpakking gehaald. Daarna telefonisch contact gehad en moest ik ze mailen daarover. Na heen en weer mailcontact te hebben gehad hebben ze aangegeven dat ze de poef niet uit de verpakking terug kunnen nemen. met andere woorden " je hebt pech!!". Vervolgens contact gehad met een advocaat en die heeft toendertijd met de voormalige manager gesproken. Die wilde dat de advocaat geen zaal van maakte en heeft vervolgens toegezegd dat we de oude poef konden opsturen en dat we binnen 10 a 12 weken de nieuwe poef zouden ontvangen. Tot op heden niks vernomen. Nu blijkt dat de manager sinds een paar maanden daar niet werkzaam is. Sindsdien contact gehad met [naam verwijderd door moderator] ( manager). en die wil mij op geen enkele manier helpen. dus ik ben mn oude poef kwijt en ik ontvang volgens hem met geen mogelijkheid een nieuwe. Hele hele slechte service en ze zijn nog niet van me af. Ik ga hier zeker een zaak van maken want dit is echt belachelijk. En tijdens het hele jaar contact gehad met personeel en die begrepen mn situatie en hebben mij ook gerustgesteld dat ik geholpen zou worden want dit vonden ze allemaal erg vervelend. dus ben niet boos op personeel maar zeer zeker op de management

Gelieve nieuwe poef die past bij mn bankstel en anders mijn oude poef die ik terug heb gestuurd

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woononline?