Klacht Woononline: Ze kunnen het niet waarmaken en komen met diverse smoesjes

Klachtnummer
# 290404
Gebruiker
Marius2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

'Sukkels' tellen hun showroom mee in getoonde voorraad op internet, maar die leveren ze uiteraard niet uit. Hierdoor zitten we met een levertijd van over de 3 a 4 maanden. Dat lijkt mij zonder overleg of informatie niet acceptabel in dit tijdperk van online bestellen. Bij verzoek om informatie komen ze met smoesjes waarmee je als klant ongeveer het spreekwoordelijke kluitje in het riet voelt.

De oplossing

Niet bestellen bij deze toko, er zijn genoeg betere

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woononline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woononline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen