Opgelost door Woonpaleis Twente: Ik vraag Woonpaleis Twente de belofte na te komen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 572289
Gebruiker
Woonpaleis!921
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bestelde bank is door een fout van de leverancier veel later geleverd dan afgesproken. Dat kan gebeuren. Er is ons beloofd dat wij als tegemoetkoming een vergoeding zouden krijgen (10% vd totale koopsom). Hier wachten wij al maanden op (vanaf september). Herhaaldelijk gebeld en iedere keer wordt beloofd dat het bedrag morgen op de rekening staat. We wachten echter nog steeds.

Gewenste oplossing

Het beloofde bedrag aan ons overmaken, liefst nog voor eind van het jaar.
Geboden oplossing
Bedrag is inmiddels overgemaakt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonpaleis Twente is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonpaleis Twente?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen