Opgelost door Woonpaleis Twente: Veel beloven maar weinig doen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 612267
Gebruiker
Roadrunner
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 24 april 2022 een klok besteld en betaald online. Levering 1-2 werkdagen. Na bijna 3 weken gemaild ze gaan informeren bij de fabrikant. Na een week nog niks gehoord. Weer gemaild. Nee ik krijg over 1 dag bericht. Geen bericht gehad. Op 5 juni weer gemaild en als antwoord gekregen dat ze het geld gaan terugstorten en dat ze me op de hoogte houden wanneer de klok voorradig is. Het kan wel enkele weken duren. Op 7 augustus weer gemaild dat het geld nog niet was terug gestort. Nog geen reactie gekregen.

Gewenste oplossing

Het geld terug storten.
Geboden oplossing
Ze hebben het geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonpaleis Twente hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Woonpaleis Twente
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Zojuist teruggestort

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonpaleis Twente?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen