Klacht Woonplus : Ik woon niet gezond in me nieuwe huisje

# 519088
IkramGuerouj22

Ik wil een klacht indienen

Ik woon sinds kort in me nieuwe woning
Had eerder moeite met verhuizen en maanden later pas vloer gelegd het huis vind ik heel smerig en vies en schimmel ik ben nu ziek geworden ik zit heel gesloten in mijn huis zit er ook niet prettig mee op om er in te leven ik slik al jaren medicijnen sinds me geboorte bij me verhuizing stond ik er alleen voor de vorige buren hebben het huisje smerig achtergelaten heb afgelopen maanden contact gehad met woonplus pas geleden ook ik heb moeite met me gezondheid in de avond de verwarming doet het niet ik woon begaande grond en heb het zeer koud elke dag heb elke dag blauw lippen en koude handen/voeten ik ben al paar dagen ziek ik wil hier wat aan doen en hulp krijgen een woning ruil kan ik wel aannemen ik sta hier alleen voor ik heb last van dat niks werkt buren hebben dit ook gezien van een vorige bewoner. Ik zou graag willen verhuizen in een gezonder huisje Groetjes

Aan een Oplossing komen

Wij vinden dat Woonplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonplus ?