Klacht Woonplus: Na reactie met urgentie, trekken ze huis in nadat ik belde met een vraag

Klachtnummer
# 349990
Gebruiker
Dave
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb gereageerd op een woning. Aan de https://www.woonnetrijnmond.nl/detail/schiedam/oost/galileistraat-48b/100049919

Ik had positie nummer 10, vanwege mijn urgentie. Toen ik belde met een vraag inzake de ligging van het pand en wat onduidelijkheden waar ik ze op wees, haalde ze de woning uit de verhuur. Als ik niet had gebeld, was er niets aan de hand geweest en had ik wellicht een woning.

De oplossing

Ik hielp hen kennelijk om een fout te herstellen. Nu mogen zij mij helpen.
Eerst volgende reactie op een woning die voldoet aan mijn zoek-profiel, wil ik op positie 1 staan. Dit is namelijk spelen met de belangen van de klant. Van de drie woningen waar ik mijn zinnen op zette, zijn er twee, uit de verhuur getrokken.

Waarvan zojuist, door een telefoontje van mij, rond 10;30 uur op Woensdag 13 februari. Belachelijk. Als ik niet had gebeld, was het huis wellicht van mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?