Klacht Woonsquare: Bank kan niet door trapgat en bedrijf neemt bank niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352893
Gebruiker
Marpe
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bank gekocht, be leveren bleek bank niet door trapgat te gaan, ik zei de bezorgers dat ze de bank dan mee terug moesten nemen, maar dat deden ze niet want ik had sr blijkbaar voor getekend dat het mijn verantwoording was. Daarbij zeiden ze ook nog dat ik niet de enige was.
De verkoper heeft helemaal niet gevraagd of er trappen in mijn huis zijn, als er vaker problemen mee zijn zou je datf toch zeker verwachten. Nog meer verwacht je dat als ze blijkbaar in het koopcontract hierover iets zeggen. Volgens mij leest niemand de voorwaarden van zo n koopcontract.
Kortom ik heb nu een nog ingepakt bankstel in mijn slaapkamer staan

De oplossing

Bank terugnemen en mijn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Marpe
    Datum
    Helemaal GEEN reactie van Woonsquare. Het bedrijf ook direct (al 2 keer) een bericht gestuurd, ook hier reageren ze NIET op. Schandalig
  2. Auteur
    Marpe
    Datum
    Woonsquare regeert helemaal NIET, op niets, ook niet op mail naar woonsqure zelf. Inmiddels ook maar ombudsman ingeschakeld
  3. Auteur
    Marpe
    Datum
    Laat ik t maar nog eens proberen tot u toe reageert woonsquare NERGENS ol

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marpe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meedenken (waar ik zelf natuurlijk ook aan heb gedacht). Geen enkel vorm van verantwoordelijkheid, absoluut GEEN servive
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonsquare?