Klacht Woonsquare: Bankstel doorgezakt

Klachtnummer
# 175030
Gebruiker
Frits 45
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het bankstel is in okt 2013 gekocht bij Woonsquare Almere. Begin januari van dit jaar ben ik persoonlijk langs gegaan bij Woonsquare en heb mijn klacht verteld. Van Het bankstel was de 2 en de 3 zits doorgezakt. Ik heb hier ook foto's van gemaakt. De eerste keer vonden ze de klacht niet gegrond en wilden ze de bank wel maken voor 650 euro, terwijl de nieuwprijs 1000euro was. Daarna ben ik naar de wetswinkel gegaan en die vertelde mij dat een bank van deze prijsklasse ongeveer 6 à 7 jaar mee moet gaan. Ik ben nogmaals naar Woonsquare gegaan met dit bericht en de foto's, maar weer kreeg ik een afwijzing. We kunnen op het bankstel alleen nog aan de zijkanten zitten, in het midden zak je door.

De oplossing

Ik zou graag willen dat het bankstel gerepareerd word, zodat we weer normaal kunnen zitten. Ik wil best in de kosten mee betalen, alleen wel een redelijk bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Woonsquare heeft de klacht in behandeling genomen. Er is op 15 juli as. een servicebezoek ingepland.
  2. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Cliënt heeft in 2013 een outletmodel aangeschaft met een garantie van 6 maanden. Indien cliënt herstel wenst zal er een offerte opgemaakt worden. Echter heeft cliënt aan Woonsquare te kennen gegeven niets te willen betalen.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen