Klacht Woonsquare: beschadigde en niet netjes afgestikte bank geleverd door Woonsquare

teleurgesteld46

Wij hebben op een jaar geleden een bank gekocht bij Woonsquare in Oss,
Een mooie leren bank van hoge kwaliteit zou je denken maar niks is minder waar.
De bank werd 18 weken later geleverd en toen begon de ellende...
Wij hebben nadat de bank 3 dagen binnen stond Woonsquare benaderd dat de bank niet was geleverd zoals deze in de showroom opgebouwd stond, de stiknaden waren letterlijk zigzaggend scheef genaaid niet netjes afgewerkt en de voorzijde van de bank was beschadigd. Woonsquare heeft eerst een expert van hun gestuurd om de bank nauwkeurig te komen beoordelen.
Deze expert melde dat de bank weldegelijk beschadigd was de stiknaden waren inderdaad niet netjes recht gestikt en de voorzijde van de bank was beschadigd ook de rug kussens zijn niet volledig gevuld,.
Op 7 December is de bank opgehaald door Woonsquare en zou deze netjes gerepareerd worden en de voorzijde die beschadigd was zou geheel opnieuw gepigmenteerd en de rug kussens zouden opnieuw gevuld worde.
Niets is minder waar.... wij kregen begin April 2019 de bank terug gebracht geheel ingepakt in plastic doordat wij ons huis geschilderd hebben kon gisteren 24 April 2019 pas de bank uitgepakt worden en tot onze grote verbazing zagen wij dat er aan de bank helemaal niks gedaan is.
Zoals Mendy Aarts medewerkster van Woonsquare Hoofdkantoor mijn eerder telefonisch heeft gezegd zouden de scheve stiknaden en beschadigingen bij de bank horen.
En ze zouden dit niet kunnen veranderen vertelde deze medewerkster en hier moesten wij het maar mee doen terwijl wij een hoop geld betaald hebben voor een bankstel waar wij nu alleen maar een hoop ellende mee hebben.

Mijn eis is dat alle schade die ik aan mijn bank heb zoals de stiknaden recht afstikken en de beschadiging geheel opnieuw gepigmenteerd wordt, en dat de rug kussens volledig gevuld worden en niet zoals nu dat je erin weg zakt.
En niet een bank ophalen en vervolgens terug brengen ingepakt en wel zonder dat er iets aan gedaan is.
wordt aan deze eis niet voldaan dan een geheel nieuwe bank of terug gave van mijn geld.

teleurgesteld46
Woonsquare reageert niet op de bovengenoemde klacht.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?