Klacht Woonsquare: De bovenlaag van het bankstel valt uiteen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 359831
Gebruiker
S. Toren
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De bovenlaag van het bankstel valt uiteen. Medewerkster vindt dit normaal. In een telefoongesprek stelde ze voor een expert te sturen waarop ik zei dat deze al eens geweest was en stelde dat medicijn gebruik schuldig was aan de toen te bemerken craquelé. De medewerkster voegde daaraan toe dat lichaamszouten hetzelfde doen. Bij 1e klacht was bankstel ongeveer 1,5 jaar oud, nu ruim 2,5 jaar

De oplossing

Nieuw bankstel dat niet afbladdert.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonsquare is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    S. Toren
    Datum
    Woonsquare heeft niet gereageerd. Aan de telefoon heeft een medewerkster mij gezegd dat ik maar een tv programma moest laten reageren op mijn klacht en dan zou het bedrijf daarop ageren.
    Inmiddels zijn er kale plekken van 3 cm doorsnee, het gaat nu heel hard. Gasten maken opmerkingen over de beschadigingen.
  2. Auteur
    S. Toren
    Datum
    klacht nog steeds als voorheen, Woonsquare reageert jammer genoeg niet. We hebben dit bankstel aangeschaft als investering voor onze pensionering maar nauwelijks in gebruik en al lelijk beschadigd!
  3. Auteur
    S. Toren
    Datum
    We hebben met het oog op pensionering een bankstel aangeschaft met de verwachting dat deze net als voorgaande bankstellen zo'n 10 jaar mee zou gaan. Helaas, na nog geen 3 jaar bladdert de bovenlaag van de lederen bekleding af. Heel lelijk en aan vervanging toe. Woonsquare zou dit ook niet normaal mogen vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Toren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Woonsquare reageert gewoon niet!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen