Klacht Woonsquare: ik wil een compensatie voor het niet nakomen van de afspraak

hiz

ik heb een complete wooninrichting besteld, waarvan tv-kast, salon tafel, eettafel met 6 stoelen, vitrine kast, dressoir en bankstel. Ze zouden week 16 geleverd worden. Ik heb ze week 16 maandag gebeld en zeiden dat alleen de bankstel er niet bij zat en dat het waarschijnlijk in de vracht van woensdag zou zitten. Ze heeft gevraagd of ik woensdag na 15:00uur wilde terug bellen zodat ze kon kijken en me kon doorverbinden met de planning om een afspraak te maken. Heb woensdag terug gebeld en kreeg te horen dat het niet in die zending zou zitten en dat ze een vertraging eind vorige week/begin van de week van de leverancier hebben gekregen (daar heeft ze het maandag niet over gehad), maar de klanten nog niet had ingelicht. Ik heb gevraagd of ze dan de rest van het spul wel konden leveren, maar dat zou dan alleen met extra kosten aflever kosten kunnen. Ze heeft me erop gewezen dat er 4 wken van afgeweken kon worden. Ze vertelde me ook dat het week 18 of 19 zou worden. Inmiddels zitten we in week 19 en heb ik ze weer terug gebeld en kreeg weer te horen dat de bankstel er nog niet was. De persoon heeft ook naar de afdeling een mail gestuurd dat ze moeten opletten dat de levertijd verstrijkt. Volgende week zou hun laatste week moeten zijn maar hij verwachtte niet dat het dan geleverd zou zijn. Ik vind het niet netjes dat ik elke keer erachteraan moet bellen en ook dat ze mijn voorstel om het geen wat er al staat gratis te leveren.

ik wil een compensatie voor het niet nakomen van de afspraak

Ook een klacht indienen over Woonsquare?