Klacht Woonsquare: Kapotte stoel geleverd

Beste Woonsquare,

Bij deze wil ik en klacht melden over de service van Woonsquare.

Op 8 december halen we de stoelen op bij locatie Oss en al snel met het uitpakken zien we dat de stoel niet doorgestikt is aan de voorzijde van de stoel. Meteen contact gelegd zowel telefonisch als via de mail. We hebben zelfs foto’s gestuurd.
Ons wordt medegedeeld dat er een monteur komt die dit prima kan maken.
2 januari komt inderdaad de monteur en is hooguit enkele minuten binnen geweest.
De monteur geeft vrijwel meteen aan dat hij dit niet kan maken. Opnieuw worden er foto’s gemaakt.
Weer nemen we contact op met woonsquare omdat ik van mening ben dat dit van te voren beoordeeld had kunnen worden als de monteur de foto’s had kunnen bekijken.
Na een gesprek blijkt er door omstandigheden de “betere” monteur niet aanwezig te zijn en de binnendienst op pad is gestuurd. Prima alle begrip alleen als je dan vraagt of er een afspraak gemaakt kan worden op een tijdstip wat mij uitkomt is het antwoord nee..
Kan hooguit een gewenste dag aangeven maar kunnen niet beloven dat daar rekening mee gehouden kan worden. Maar als u hem verzet gaat het u wel 90 euro kosten!! Zeer klantvriendelijk!

Opnieuw 6 februari ( 4 weken later!) wordt er een nieuwe monteur ingepland. Deze kan het echt maken. Omdat er thuis een belangrijke afspraak tussen is gekomen bel ik naar de service afdeling om te vragen of ze een tijdsindicatie kunnen geven wanneer ik de monteur kan verwachten.
Daar kan geen antwoord op gegeven worden en merk ik dat ik geïrriteerd raak van de manier waarop N. (medewerkster) mij toespreekt. Ik krijg weinig medewerking en de toon bevalt me niet.

Uiteindelijk komt de monteur. Ja, de stoel is te maken alleen heeft hij geen grijze draad bij zich!!
Hij maakt opnieuw foto’s en geeft aan dat ze een keer terug komen.

Hoe kan dit gebeuren??? Twee maal foto’s gemaakt!! Op de pakbon staat een kleur! Silver.. En dan heeft de monteur niet eens grijs bij???? Monteur geeft aan geen foto’s gezien te hebben.
Wat een communicatie!! En nu kan ik weer wachten tot ik weer ingepland gaat worden??
Dit speelt al vanaf 8 dec, zijn nu 2 maanden verder en ik ben er klaar mee.
Als ik een afspraak afzeg wordt er 90 euro in rekening gebracht en nu wordt er onnodig 2x een monteur gestuurd!! Welke tegemoetkoming krijg ik??
Moet nu dus 3x thuisblijven, afspraken verzetten om te wachten op een monteur. Ook mijn tijd kost geld!

Een tegemoetkoming voor alle tijd/uren die we erin hebben moeten steken. 3x thuisblijven om de monteur te ontvangen. En een goede snelle afhandeling.

star#1978
    Nog geen reactie naar aanleiding van mijn klacht. Service afdeling heeft gebeld met een nieuwe datum omdat monteur dat heeft doorgegeven. 6 maart komen ze langs. Weer 4 weken verder!!

star#1978
Geen oplossing! Niet gereageerd op deze klacht, ook niet op een mail die ik rechtstreeks heb gestuurd. Zelf contact opgenomen maar werd niet serieus genomen en hadden geen oplossing. Dit is het beleid en daarmee klaar! Nooit meer woonsqaure voor ons!

Ook een klacht indienen over Woonsquare?