Klacht Woonsquare: Levertijd niet nagekomen en dan al wel 3 keer.

Klachtnummer
# 359530
Gebruiker
Stefan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aankoop tafel gedaan in week 1 van dit jaar.
Levertijd zou 8 weken zijn. Eind februari gebeld en zou uiterlijk 15 maart worden. 25 maart weer contact opgenomen levertijd weer verplaatst naar uiterlijk 1e week april. Nu weer niets gehoord.

Gewenste oplossing

Einddatum levering en dan graag op hele korte termijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonsquare is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen