Klacht Woonsquare: Meubels 6 maanden te laat geleverd + 2x verkeerd.

AvB

Ten eerste vind ik van de zotte dat woonsqaure klachten ouder dan 6 maanden niet wil afhandelen. Die hun klantenservice genegeerd heeft

Ik heb een meubelset gekocht van 3350 euro Iets wat voor mij een heeele hoop geld is. Oorspronkelijke prijs was ruim 5000 euro. Meubels zouden binnen 12 weken geleverd worden. Echter na 12 weken toch bellen werd het al 24 weken. Vervolgens totaal 6 maanden gewacht. Toen werd het geleverd maar met de verkeerde eettafel. Deze moest ik zelf maar opslaan tot ik met de nieuwe kon wisselen. 8 weken later weer een andere tafel dus wij omruilebn. En ja hoor weer een verkeerde geleverd. Deze vervolgens weer moeten opslaan en wachten tot de goede kwam. We hebben maanden geen meubels gehad in onze nieuwe woning en na ruim 10x klantenservice gebeld te hebben was er geen sprake van compensatie. Nog erger ze waren nog onbeschoft ook aan de telefoon. Wij hadden onze nieuwe koopwoning willen betrekken met onze nieuwe meubels want we hadden er geen. Ipv daarvan mooi kunnen eten van onze schoot en moesten we spullen op de grond zette.

Enige vorm van compensatie, we hebben maanden lang in onze nieuwe woning zonder meubels gezeten, zonder excuus of compensatie. Daarnaast werden wij geacht om door hun verkeerde tafel op te slaan en zorgen dat deze heel bleef. Een tafel van 160 bij 90 neemt veel ruimte in beslag.

Woonsquare
    Woonsquare heeft telefonisch contact gehad met cliënt.
    Cliënt ontvangt een compensatie voor het geleden ongemak.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?