Klacht Woonsquare: Niet nakomen levering afroeporder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 168536
Gebruiker
Familie Koelewijn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de levering van mijn meubels of beter gezegd het gebrek daaraan.
Ik heb de meubels in januari gekocht met als uiterlijke afroepdatum 1 juni 2016. Nu probeer ik al vanaf februari om de meubels eerder te laten leveren wat volgens de man in de winkel en jullie brochure geen probleem moest zijn bij een afroeporder. Destijds vond ik dit juist fijn want mij werd verzekerd dat iedere levering geen probleem wad indien ik maar minimaal 12 weken van te voren belde. Echter wordt mij iedere keer medegedeeld via de telefoon dat ik maar moet wachten tot juni en pech heb... Hier ben ik natuurlijk niet over te spreken en ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk. Dat was niet de afspraak en ik krikg t gevoel alsof ik bewust in de winkel misleid ben!! Had namelijk anders nooit de meubels gekocht!! Nu zit ik in huis op meubels te wachten omdat jullie niet aan de levering kunnen voldoen!!?? Omgekeerde wereld!!

De oplossing

Graag deze week alsnog leveren en/of compensatie

4 reacties

  1. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Woonsquare heeft de melding ontvangen en heeft contact gehad met de klant om het een en ander af te stemmen over de levering.
  2. Auteur
    Familie Koelewijn
    Datum
    Gisteren gebeld door Woonsquare en afgesproken dat er een deellevering komt. Gisteren zou ik gebeld worden door de expeditie om een afspraak te maken voor de deellevering. Tot op heden nog niks gehoord.....
  3. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Op 23 mei heeft Woonsquare een afspraak gemaakt voor de deellevering.Klant gaf toen aan tevreden te zijn met de oplossing.
  4. Auteur
    Familie Koelewijn
    Datum
    Nou vanmiddag zijn m'n meubels geleverd en wederom is er iets fout gegaan!! M'n eetkamertafel is 2 meter maar er zit een rails bij van 2.20 meter..?? Logisch dus dat dit niet past!
    Meteen de klantenservice gebeld,daar wordt door de ontzettend ' meelevende en vriendelijke' vrouw gezegd dat een foutje kan gebeuren en dat de levertijd voor een nieuwe rail 6weken is!
    Moest gewoon lachen toen ik dit hoorde. Dat noemt zich klantenservice!!! Ik eis deze week een nieuwe rail en financiele compensatie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Familie Koelewijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen