Klacht Woonsquare: Plooien en enigzins kuiltje in hoekbank na 3 dagen al.

Klachtnummer
# 139992
Gebruiker
Gerard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 nov 2015 werd onze nieuwe hoekbank geleverd.Al 3 dagen na levering vertoonden 2 zittingen al plooien.Gelijk klacht en foto s ingediend.Kreeg per post reactie dat dat de eigenschap van de stof was.Niet mee eens daar waar mijn man zit(90 kg) is de bank nog prachtig,daar waar ik zit(60 kg) zijn er plooien .Vanmiddag medewerker woonsquare geweest die zei gelijk dat ze er niks mee gaan doen en dat ik me tot de geschillencomissie kan richten.Ongehoord en kon mijn oren niet geloven.Ga nu mijn rechtsbijstandsverzekering bellen en wil de koop ongedaan maken.Jammer dat we geen foto s kunnen plaatsen op deze site.

De oplossing

Geld terug want als ze zo makkelijk redeneren hebben wij ook geen vertrouwen in herstel van de bank.

1 reactie

  1. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Op 24 november j.l. is een servicespecialist van Woonsquare bij cliënt thuis geweest. Melding is ter plaatse afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen