Klacht Woonsquare: problemen met opstapstoel die binnen de garantietermijn al kuren begon te vertonen.

L.L. Beerman

een opstapstoel vertoonde binnen een jaar al kleine problemen.Er waren twee grote bouten uitgevallen en hij begon licht te stoten bij het verstellen.
Een monteur van Woonsquare die bij mij thuis de stoel zou komen repareren kon de problemen echter niet oplossen. In zijn service rapport heeft hij geschreven dat als de klachten erger zouden worden er alsnog een gratis reparatie zou plaats vinden.
Ongeveer twee jaar later vielen er nogmaals twee bouten uit. Vanaf dat moment was de stoel niet meer te gebruiken.
Ik heb contact opgenomen met hun klachtenservice maar kon geen oplossing bereiken . Ik zou de reparatiekosten zelf moeten betalen.Ze rekenden 125 euro voorrijkosten en 40 euro voor de monteur.Ik heb tweemaal tevergeefs getracht per e-mail e.e.a. op te lossen.
Hierna heb ik een brief met bijlagen gestuurd naar hun directie maar nu , na 4 weken, nog geen enkele reactie gehad.

gratis de stoel weer in orde maken

Ook een klacht indienen over Woonsquare?