Klacht Woonsquare: Slechte service

Kev_naomi

Begin februari 2018 hebben wij een klacht geplaatst betreffende een slechte kwaliteit bank die we pas sinds april 2017 in huis hebben. Pas een half jaar later kregen we uitsluitsel over deze klacht. In dit half jaar is er vanuit WoonSquare zoveel verkeerd gegaan qua service en dienstverlening, dit is gewoon te veel om op te noemen. Gelukkig hebben wij elk schriftelijk bericht bewaard en zijn alle gesprekken opgenomen, bewijs genoeg dus. Wij willen gewoon simpelweg niet dat anderen hetzelfde overkomt en we willen mensen behoeden een bank, of andere meubels, bij WoonSquare te kopen.

Betere service en een tegemoetkoming.

Woonsquare
    Geachte heer / mevrouw Kuijpers,

Bedankt voor uw melding. Woonsquare heeft deze in goede orde ontvangen. Uiteraard blijven wij bij ons aangegeven standpunt gezien de schade zeer duidelijk is veroorzaakt door uw huisdier, hetgeen niet binnen de garantie valt.
    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Woonsquare afdeling klantenservice

Kev_naomi
Wederom WEER een communicatiefout. Het gat in de bekleding van de bank was niet zeer duidelijk veroorzaakt door een huisdier. Wij hebben een aartsluie bulldog en het feit dat wij een huisdier in huis hebben, wil niet zeggen dat hij gaten maakt in banken. Dus waar u het lef en het bewijs van haalt dat het gat zeer duidelijk gemaakt is door een huisdier, geen idee. Gelukkig gaat deze klacht daar ook helemaal niet over. Deze klacht gaat over de service en manier van klachtenafhandeling vanuit jullie. Zolang hier niets mee gedaan wordt blijf ik deze klacht plaatsen om mensen te behoeden, want er zijn genoeg meubelbedrijven waar de service wel top is en waar je niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?