Klacht Woonsquare: Te late levering meubels

Annie89

We hebben op 19-12-2018 een bank en fauteuil besteld bij Woonsquare in Amersfoort. Hier werd ons verteld dat de levertijd 8-12 weken zou duren ivm de feestdagen enzovoort. Maar alle leveringen zijn eigenlijk altijd op tijd dus we konden de meubels binnen die levertijd zeker wel verwachten. Op 11-03-2019 werden we gebeld dat de levertijd nog wel zeker 2 weken langer zou duren. We snapten niet waarom maar nog steeds geduldig aan het wachten. Op 25-03-2019 naar Woonsquare in Almere gebeld, want daar is het magazijn waar de meubels opgehaald kunnen worden. Maar zij gaven aan dat de levering wel 2 tot 4 weken kon duren. Ook werd ons verteld dat de fauteuils allang binnen waren, maar dat het wachten was op de bank zodat de bestelling compleet zou zijn. Er werd wel aangeboden dat we de fauteuils al op konden halen en dan de bank later nog een keer. Maar dan moesten we wel eerst de volledige order betalen. Terwijl de fauteuils de prijs van de aanbetaling zijn, en we nog geen zicht op een bank hebben voorlopig.
Beste Woonsquare dit is geen tegemoetkoming! Ik moet dan op de eerste plaats twee dagen vrij nemen en ten tweede moet ik twee keer een aanhanger huren, dus dubbelop kosten voor mijn kant.
Zoals jullie klantenservice mensen te woord staan is niet bepaald klantvriendelijk of respectvol te noemen!

Een tegemoetkoming zou wel op zijn plaats zijn door middel van een gratis of tegen een lage vergoeding levering van of de bank of de fauteuils.

Annie89
Er is geen oplossing gekomen. We zijn nadat we een klacht hebben ingediend eenmaal gebel. Ze konden geen oplossing geven. We moeten nog wachten en ze zouden binnen 2 weken contact met ons opnemen want dan zou de bank er zijn. De tijd dringt dus voor Woonsquare.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?