Opgelost door Woonsquare: Teleurstellend, verdrietig en de miskoop van het jaar!!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 302039
Gebruiker
M.L. Brouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goed 2 jaar terug lederen 3 en 2zits gekocht met relaxsysteem, binnen 2 jaar armleuning en middelste zitting leer gebarsten en verkleurd! Bedrijf stelt; oorzaak buitenaf, door medicatie gebruik van mijn man door herseninfarct! daardoor geen garantie/ vergoeding. Wij konden een nieuwe bank uitzoeken, maar dan wel met een bijbetaling van 1000 euro. zij zelf vonden dit aanbod zeer coulant!! Ons bankstel kostte ruim 2000 euro!

De oplossing

Of een financiele vergoeding, of de bank die wij toen gezien hebben er voor in de plaats, deze was notabene nog goedkoper dan het bankstel van nu! Dus zeer beslist niets bijbetalen, wij gunnen inprinciepe hun geen cent meer!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. Brouwer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen