Klacht Woonsquare: Tweede set banken die niet deugt!!!

Dzoni123

Geachte heer,mevrouw,

Op 12.12.2017. bij Woonsquare te Oosterhout geweest om herkeuze te maken,nadat de eerste set banken kon niet gerepareerd worden,na bijna 1 jaar touwtrekken.Nieuwe set banken besteld,2 zitbank,3 zitbank en een fauteuil,voor fauteuil 350 euro bij moesten betalen.Met de verkoper afgesproken dat de kleur van de stiknaden hetzelfde zal zijn als bij de showmodel,witte stiknaden,dat we 2 sierkussens bij zouden krijgen,in de prijs inbegrepen.Op 26.03.2018. zijn de banken geleverd.Dezelfde dag mankementen begonnen te vertonen.Bij 2 en 3 zitbank als je er op gaat zitten gaat de leer kreukelen,alsof de vulling dat er onder zit te dun is en in het midden is de bank een beetje ingezakt.Dan zou je zeggen dat de banken 20 jaar oud zijn en natuurlijk geen sierkussens en stiknaden niet wit van kleur,maar in de kleur van de meubels(bruin).Ik heb gelijk nar de klantenservice gebeld en de mevrouw van de andere kant van de lijn zei dat ze niets van weet wat de stiknaden en de sierkussens betreft ,staat niet op de bestelbon.zegt ze.Dat de communicatie tussen winkel en het kantoor slecht is heeft niets met mij als klant te maken.Ik heb de klacht via de website van Woonsquare ingediend,maar geen reactie.Ik ben het deze winkel gewoon spuugzat en ik wil mijn geld terug,zodat ik ergens anders normale meubels kan kopen.Want 2000 euro is geen klein bedrag,(prijs dat we betaald hebben)tenminste voor mij niet.Geld terug is de enigste optie,want ik heb geen zin meer om voor tweede keer aan touwtrekken spel met de Woonsquare te beginnen.
Mvg

Ik wil MIJN GELD TERUG!!!

Ook een klacht indienen over Woonsquare?