Klacht Woonsquare: Verkeerde kleur. Willen me niet kosteloos tegemoet komen met de protexx

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345630
Gebruiker
Sam
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Bank besteld in maart. Bank bezorgd op 31 mei. Verkeerde kleur en vies bij bezorging. Opnieuw besteld. Na 17 weken opnieuw wachten bleek nadat ik telefonisch contact op had genomen, dat weer de verkeerde bank is binnengekomen.
Ik heb gevraagd om mij tegemoet te komen voor het lange wachten. Ik wil dat ze die protexx gratis voor me erop zetten. Ze zouden gaan kijken en het bespreken op moment dat de bank binnen is.

Eind januari bank is binnen bij hen.
Maar.. ze mogen het niet gratis aanbieden. Ik moet 200,- euro hij betalen.
Ik vind dat geen service.

Gewenste oplossing

Dat ik als klant die 3/4 jaar gewacht heeft op mijn bank dat ze dit op zijn minst voor mij als service kunnen doen. Ik wil niets bij betalen. Heb lang genoeg gewacht. En anders korting van 400,- euro en dan betaal ik daarmee de protexx
Geboden oplossing
Helemaal geen reactie van niemand. Was dus tijdverspilling. Niemand reageerde en al helemaal niet van woonsquare
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    Sam
    Datum
    Woonsquare reageert maar niet. Wat wel te verwachten was...
  2. Auteur
    Sam
    Datum
    .
  3. Auteur
    Sam
    Datum
    .
  4. Auteur
    Sam
    Datum
    Ze nemen geen contact op en dus nog steeds geen oplossing
  5. Auteur
    Sam
    Datum
    .
  6. Auteur
    Sam
    Datum
    .
  7. Auteur
    Sam
    Datum
    ?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen