Klacht Woonsquare: Verkoper woonsquare zegt ja maar doet nee

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 269434
Gebruiker
broek5
Datum
1 reactie

Details

De klacht

n april hebben we meubels gekocht bij woonsquare. tijdens het controleren van de koop overeenkomst staat er op de bon zelf montage. Wij hebben goed gevraagd aan de verkoper of dit in houdt dat wel alleen de handvatten en tafelpoten zelf moeten monteren en de plankjes zelf in de kast leggen. Wij vroegen dit omdat we twee jaar geleden dit ook zelf moesten doen bij meubels van woonsquare bij mijn ouders. De verkoper gaf hier volmondig ja op. Maar nu raden jullie het al de meubels zijn geleverd (02-08-17) en het zijn complete bouwpakketten. Na meerdere malen contact met woonsquare komen ze niet met een oplossing maar blijven ze bij dat er zelf montage op de bon staat en dat het daarmee klaar is. De verkoper die weet uiteraard niets meer van het gesprek. In mijn ogen ben ik door de verkoper van woonsquare verkeerd ingelicht. Op het moment dat men eerlijk had gezegd dat de meubels nog in elkaar gezet hadden moeten worden had ik op dat moment een keus kunnen maken of ik een monteur met bijbehorende kosten van woonsquare wilden hebben of dat ik ergens anders mijn meubels ga halen waar het al wel in elkaar geleverd wordt. Aangezien ik geen meubelmaker ben en de meubels vrij prijzig zijn wil ik dit niet zelf in elkaar schroeven zou namelijk zonden zijn om er een kras of iets anders om te maken. Woonsquare laat zien dat jullie van een man een man een woord een woord zijn en kom met een goede oplossing.

De oplossing

Aangezien de verkoper ons niet juist heeft ingelicht verwacht ik een goede oplossing van woonsquare. Of ze komen zelf de meubels in elkaar zetten kostenloos. Of ze betalen de rekening voor een monteur die ik zelf inhuur.

1 reactie

  1. Auteur
    Woonsquare
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Woonsquare heeft inmiddels meerdere malen contact gehad met familie van den Broek. Er is nogmaals gesproken over de situatie en mogelijke oplossingen. Uiteindelijk, na een prettig telefonisch onderhoud, heeft familie van den Broek een hotelvoucher ontvangen voor het geleden ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
broek5
Datum
Uiteindelijke oplossing
totaal niks van zich laten horen erg jammer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonsquare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen