Klacht Woonsquare: Vernietiging overeenkomst wegens dwaling

M.

Wij zijn op een dwaalspoor gezet door de praatjes van de verkopers uit Amersfoort.
Prijzen werden niet goed, niet in z´n geheel of helemaal niet genoemd.
Informatie over de producten is nauwelijks gegeven, en het leder wat wij wilden hebben is niet genoemd op de order. Volgens andere filialen (Almere en Middelburg red.) is het niet eens te leveren zoals wij dat aangevraagd hadden..
Er is geen datum besproken voor een eventuele levering, enkel dat de order op afroep zou komen te staan. Dit houdt dus in dat er nog niets besteld is door het bedrijf.
Ik heb op 06 augustus een aangetekende brief gestuurd en hierin gevraagd binnen 2 weken te reageren, dit is tot op heden nog niet gebeurd.

Wij wensen dat de overeenkomst vernietigd wordt en wij wensen onze aanbetaling terug.

Woonsquare
    Cliënt heeft order geannuleerd.
    M.
    Reactie is zeer kort door de bocht.
    Woonsquare was niet bereid om de gehele order kosteloos te annuleren.
    Zij bleven dreigen met een incassobureau om de annuleringskosten van 1350euro te krijgen.
    Nu hebben wij noodgedwongen een betalingsregeling.
    Inmiddels is er 400euro betaald. De echte oplossing zou zijn, we krijgen de beloofde salontafel zo snel mogelijk, deze kost minder dan 400 euro in de winkel, en we zetten de betalingsregeling per direct stop.
    M.
    Reactie is zeer kort door de bocht.
    Woonsquare was niet bereid om de gehele order kosteloos te annuleren.
    Nu hebben wij noodgedwongen een betalingsregeling.
    M.
    Het is zelfs zo dat wij in de winkel destijds een aanbetaling van 390euro hebben moeten doen dus eigenlijk hebben wij inmiddels al 790 euro betaald.
    Dat is een behoorlijk dure salontafel denk ik zo.
    Toch zijn wij tevreden als de betalingstermijn nu per direct stopgezet wordt, en wij de salontafel Bari in hoogglans wit zo spoedig mogelijk geleverd zullen krijgen.
    Woonsquare
    Woonsquare is met cliënt in november 2015 eea overeengekomen. Cliënt wenste telefonisch geen verdere toelichting te geven.
    M.
    Wij zijn inmiddels niet meer bereid om telefonisch in discussie te gaan. Dit is al tè vaak voorgevallen en wij schoten hier iedere keer niks mee op. Woonsquare is excact op de hoogte van wat er speelt, en van het feit dat wij de overeenkomst zonder kosten geannuleerd wilden hebben. Woonsquare dreigt met een incassobureau waardoor wij inmiddels wel mòèten betalen..
    Dit is geen manier van doen! Van zo'n groot bedrijf verwacht je toch op z'n minst vriendelijkheid en een goede klantenservice!

Ook een klacht indienen over Woonsquare?