Klacht Woonsquare: We willen af van de koopovereenkomst. Is al eens tefonisch met hen besproken.

mc Luteijn

Op 2 augustus 2018 hebben wij een bank en een bijpassende stoel van het merk Duke gekocht bij woonsquare. De levering zou in week 42 gedaan worden. In deze week heb ik gebeld en kreeg te horen dat de bank nog niet gereed was. Ik moest maar afwachten tot ze zouden bellen. precies 4 weken later worden we gebeld en werd gemeld dat de bank en de stoel klaar waren voor de levering.
!4 dagen later werd de bank geleverd. Ze vroegen of we direct wilden betalen. Dit hebben we niet gedaan en gezegd dat we eerst de bank en de stoel wilden zien. Toen zijn we wel geschrokken. De bank leek absoluut niet op de bank en stoel die we hadden besteld. Schroeven ontbraken in de poten van de bank. De kussen waren ongelijk. Het leek helemaal nergens op. Ik heb gezegd tegen de bezorgers dat ik dit niet wilde hebben en heb niet betaald. Ze hebben de bank toen weer meegenomen.
We hebben toen woonsquare via een mail bericht dat we de bank en de stoel niet meer willen hebben. Geen enkel vertrouwen hebben we nog in woonsquare. Zij hebben de bank en stoel inmiddels opgestuurd naar een fabriek en zullen de spullen dan weer bezorgen.
Wij willen alleen onze aanbetaling van 500 euro terug. Een bank en een stoel van woonsquare komt er niet in bij ons..

Wij willen niets meer met woonsquare te maken hebben en willen ons geld (500,-- euro) terug.

Ook een klacht indienen over Woonsquare?