Opgelost door Woonstad Rotterdam: 87 jarige dame heeft koud in zijn woning en woonstad van woonstad wachten in maand Oktober voor verw

# 619691
Raams

Mijn moeder van 87 jaar heeft sinds drie dagen koud in zijn woning ik heb vervolgens naar woonstad gebeld,woonstad verwijst mij door naar Breman verwarming,
gebeld naar Breman heb een medewerker dame gevraag of de gezamelijke verwarming aan kan
Deze medewerker gaf aan het kan niet de verwarming is ingesteld en deze gaat in Oktober aan ,vervolgens weer woonstad gebeld en deze heeft met Breman contact gehad de medewerker van woonstad gaf aan ik wacht op een terugkoppeling van Breman verwarming of dit mogelijk is ook geef de medewerker van woonstad aan u moeder is de enige die klacht als er meer buren zijn als die bellen dan sta je sterk of ik moet handtekeningen verzamelen van mijn moeders zijn buren,

Probleem serieus nemen verwarming aanzetten
Heeft de blokverwarming aangezet.

Woonstad Rotterdam
    Beste mevrouw/meneer,

Via deze weg kunnen we je inhoudelijk niet helpen.
    Wil je een klacht indienen, doe dit via het klachtenformulier op onze website.

Met vriendelijke groeten,
    Woonstad Rotterdam.

Ook een klacht indienen over Woonstad Rotterdam?