Opgelost door Woonstad Rotterdam: 87 jarige dame heeft koud in zijn woning en woonstad van woonstad wachten in maand Oktober voor verw

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 619691
Gebruiker
Raams
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn moeder van 87 jaar heeft sinds drie dagen koud in zijn woning ik heb vervolgens naar woonstad gebeld,woonstad verwijst mij door naar Breman verwarming,
gebeld naar Breman heb een medewerker dame gevraag of de gezamelijke verwarming aan kan
Deze medewerker gaf aan het kan niet de verwarming is ingesteld en deze gaat in Oktober aan ,vervolgens weer woonstad gebeld en deze heeft met Breman contact gehad de medewerker van woonstad gaf aan ik wacht op een terugkoppeling van Breman verwarming of dit mogelijk is ook geef de medewerker van woonstad aan u moeder is de enige die klacht als er meer buren zijn als die bellen dan sta je sterk of ik moet handtekeningen verzamelen van mijn moeders zijn buren,

Gewenste oplossing

Probleem serieus nemen verwarming aanzetten
Geboden oplossing
Heeft de blokverwarming aangezet.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Woonstad Rotterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw/meneer,

    Via deze weg kunnen we je inhoudelijk niet helpen.
    Wil je een klacht indienen, doe dit via het klachtenformulier op onze website.

    Met vriendelijke groeten,
    Woonstad Rotterdam.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonstad Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen