Klacht Woonstad Rotterdam: Geen reactie alsof de huurder tegen muren praat.

Klachtnummer
# 571745
Gebruiker
Rechtvaardigheid
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Liever lui dan moe. Zogenaamd wordt de huurder "serieus" genomen maar het is valse hoop geven. Klachten indienen die binnen 3 werkdagen beantwoord zal worden, worden nooit beantwoord.
Mw. Y. van Schaijk en dhr. Sharien Shri denken dat zij de dienst binnen Woonstad uitmaken alsof ze directeur en directrice zijn. Mw. Y. van Schaijk stuurt zogenaamd "waarschuwing" terwijl het een dreigbrief en intimiderend brief is. Aangifte bij de politie gedaan.

De oplossing

Dat er niet alleen gezegd wordt dat de huurder "serieus" wordt genomen maar ook daadwerkelijk serieus wordt genomen.

6 reacties

  1. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad is tijd aan het rekken en mijn vragen worden door diverse afdelingen genegeerd. Antwoorden op mijn vragen heb ik tot op heden nog niet ontvangen van afd. klachten, technisch beheer en mw. Y. van Schaijk, teamleider klantenservice.
  2. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad zorgt alleen voor verwarring met Fa. Meerbouw die zelf ook niet meet weten wat er gerepareerd/herstel moet worden.
    Alle reparatie verzoeken worden door elkaar gehaald en wordt er door Woonstad een onoverzichtelijke "zooitje" van gemaakt. Onbegrijpelijk!!!
  3. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad heeft nu 3 taken open waarvan geen ENKELE is uitgevoerd!!!
  4. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad geeft GEEN antwoord/reactie op mijn ingediende klachten. Reden onbekend!
  5. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad is nog steeds lamlendig bezig. In afwachting wat de Geschillenadviescommissie zal adviseren.
  6. Auteur
    Rechtvaardigheid
    Datum
    Woonstad is in samenwerking met Fa. Meerbouw verwarring aan het creëren.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonstad Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen