Klacht Woonstad Rotterdam: Geen reactie alsof de huurder tegen muren praat.

Rechtvaardigheid

Liever lui dan moe. Zogenaamd wordt de huurder "serieus" genomen maar het is valse hoop geven. Klachten indienen die binnen 3 werkdagen beantwoord zal worden, worden nooit beantwoord.
Mw. Y. van Schaijk en dhr. Sharien Shri denken dat zij de dienst binnen Woonstad uitmaken alsof ze directeur en directrice zijn. Mw. Y. van Schaijk stuurt zogenaamd "waarschuwing" terwijl het een dreigbrief en intimiderend brief is. Aangifte bij de politie gedaan.

Dat er niet alleen gezegd wordt dat de huurder "serieus" wordt genomen maar ook daadwerkelijk serieus wordt genomen.

Rechtvaardigheid
    Woonstad is tijd aan het rekken en mijn vragen worden door diverse afdelingen genegeerd. Antwoorden op mijn vragen heb ik tot op heden nog niet ontvangen van afd. klachten, technisch beheer en mw. Y. van Schaijk, teamleider klantenservice.
    Rechtvaardigheid
    Woonstad zorgt alleen voor verwarring met Fa. Meerbouw die zelf ook niet meet weten wat er gerepareerd/herstel moet worden.
    Alle reparatie verzoeken worden door elkaar gehaald en wordt er door Woonstad een onoverzichtelijke "zooitje" van gemaakt. Onbegrijpelijk!!!
    Rechtvaardigheid
    Woonstad heeft nu 3 taken open waarvan geen ENKELE is uitgevoerd!!!
    Rechtvaardigheid
    Woonstad geeft GEEN antwoord/reactie op mijn ingediende klachten. Reden onbekend!
    Rechtvaardigheid
    Woonstad is nog steeds lamlendig bezig. In afwachting wat de Geschillenadviescommissie zal adviseren.
    Rechtvaardigheid
    Woonstad is in samenwerking met Fa. Meerbouw verwarring aan het creëren.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonstad Rotterdam?