Klacht Woonstad Rotterdam: NOOIT GEHOLPEN

Serenaaa

!HUUR NIET BIJ WOONSTAD ROTTERDAM ALS JE WOONGELUK JE LIEF IS! Na 4 jaar lang telkens netjes klachten indienen, heb ik vandaag besloten om publiekelijk mijn haat voor deze strontorganisatie genaamd Woonstad Rotterdam te verklaren. Al 4 jaar lang krijgen zij netjes de huur van mij, maar vandaag is de incasso officieel geblokkeerd. We zijn nu al die klachten, stress, juridisch loket, politie, geschillencommissie verder en er is niks veranderd. Dat mijn bovenburen graag symbool willen staan voor de vieze, gore, asociale pestmens is hun probleem. Ik zal dit niet meer lijdzaam ondergaan. 365 dagen van het jaar, 4 jaar lang, vuilnis in je tuin gegooid krijgen en die tuin dan nog zien te onderhouden (kost veel geld en oh ja, moest ik niet ook kunnen genieten of zo??) is niet voor zwakkelingen. Maar alle kracht die ik nog had om het beste van mijn woonsituatie te maken is op. Jullie zijn een schande en iedereen mag het weten. De bovenburen kunnen hun peuken in hun reet stoppen waar ze horen, jullie zullen geen normale berichten meer van mij krijgen want wat mij is aangedaan is immers ook niet normaal. Alles wat er mankeerde aan deze woning heb ik altijd maar geaccepteerd, de enige dank die ik ooit voor mijn geduld tav de vele reparaties heb gekregen is een stankbloemetje. Maar de OVERLAST KLACHTEN AANPAKKEN ho maar. Als het ooit nog overgaat, (want verhuizen, beetje onmogelijk) krijg ik dan ook alleen een bloemetje voor 4 jaar lang ellende? Wat dacht je van MIJN GELD TERUG????!! Het is klaar, ik betaal geen cent meer. !HUUR NIET BIJ WOONSTAD ROTTERDAM ALS JE WOONGELUK JE LIEF IS!

HET MOET STOPPEN EN IK WIL MIJN GELD TERUG

Woonstad Rotterdam
    Beste mevrouw Brederveld,

We vragen je vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Woonstad Rotterdam. We willen je klacht zo goed mogelijk oplossen.

Woonstad Rotterdam

Ook een klacht indienen over Woonstad Rotterdam?