Klacht Woonstad rotterdam: Reparatie gat in de voordeur en slot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 113280
Gebruiker
Philine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn slot van de voordeur afgelopen donderdag nacht moeten laten opbreken omdat het slot blokkeerde vanwege ouderdom. Ik heb daarna direct een reparatie-verzoek ingediend via dezelfde app die ook aangaf dat ik een sleutelboer moest bellen. De volgende dag ontving ik direct een mail dat mijn reparatieverzoek niet uitgevoerd zou worden omdat ik niet met Woonstad had gebeld om het slot te laten open breken. Ik heb daarna die dag nog 3 keer gebeld, met de telefonisten. Om eerst aan te geven dat ik precies heb gedaan wat hun eigen app voorschrijft en dat het dus niet kan dat ik dan niet geholpen wordt. De andere 2 keer waren omdat ik graag duidelijkheid wilde omdat ik dit weekend anders met een gat in mijn deur blijf zitten. Ik zou maandag worden teruggebeld door de juiste persoon, doorverbinden kunnen ze niet. Verder kan je kan ook niet je ongenoegen uitten of tot andere oplossingen komen dan enkel weer een terugbel verzoek achterlaten.

De oplossing

Ik wil teruggebeld worden en te horen krijgen dat mijn deur morgen met spoed gerepareerd word.
Ik wil als ik bel, echt geholpen worden en niet in een vangnet terecht komen van mensen die ook niet weten waar ze het over hebben en enkel mailtjes kunnen versturen. Het lijkt erop (ook uit eerdere ervaringen) dat het onmogelijk gemaakt wordt dat je geholpen wordt, maar hier betaal ik toch ook huur voor?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstad rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Philine
    Datum
    Afgelopen vrijdag (1 week verder) had ik nogmaals gebeld en hoorde ik dat ze die dag moesten terugbellen. Ze belden precies tijdens een bespreking en ik moest weer terugbellen. Vandaag weer een terugbel verzoek achtergelaten. En werd teruggebeld, met het verhaal dat dit slot niet onderdeel is van de VVE, en dus niet gerepareerd wordt. Ik gaf aan dat het belachelijk is dat dit slot, omdat het een bovenslot is wat erin zat toen ik de woning huurde, nu dus niet onderdeel is van hun onderhoud.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Philine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry