Opgelost door Woonstad rotterdam: Woonstad stuurt alsnog huurverhoging na eindafrekening huur tot 10-7-2014

Zorg en Hoop

De huur heb ik op 17 juni per direct op gezegd, dat mocht niet en kon pas op 10-7-2014.
De eind afrekening heb ik eind juli betaald aan Woonstad Rotterdam
In oktober krijg ik van Woonstad een brief dat ik alsnog de huurverhoging €. 19,39 over de maand juli moet betalen. Reden ik had bezwaar gemaakt tegen de extra hoge huurverhoging maar nooit de €. 25,00 aan de geschillen commissie heb betaald. In de brief van 15/10 staat dat de geschillencommissie de extra huur verhoging terecht vindt. Woonstad reageert niet op e-mails als ik om tekst en uit laag vraag. Ik ga er van uit dat de extra huur verhoging zou moeten zijn 19,39/31x10= €.6,25 nog te betalen. Op 13 november ontvang ik een dwang brief van Woonstad binnen 5 dagen de extra huur verhoging over de maand juli moet betalen.

Het is niet mijn schuld dat de huurverhoging niet is opgeteld bij de eindafrekening.
ik heb bezwaar gemaakt maar niet betaald aan de geschillen commissie
,Woonstad had dit bespreekbaar moeten maken. Onbeschoft als Woonstad Rotterdam is niet reageren en niet luisteren.

Wij vinden dat Woonstad rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

afgehandeld