Klacht Woonstichting De Key: Achterstallig onderhoud

Klachtnummer
# 572414
Gebruiker
Jenj020
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag,

Ik ben een huurder van de key en ik woon in een flatgebouw in Amsterdam nieuw west.
Sinds de zomer hebben wij problemen met de verwarming/warm water.
De afgelopen paar weken is het al 3 of 4 keer raak geweest en de woningbouw die besteed dit uit aan een extern bedrijf genaamd comfort partners.
Sinds gisteravond is het weer raak en zeggen ze dat ze er weer mee bezig zijn maar volgende week kan het weer gebeuren.
Aangezien woonstichting de key hier niks aandoet wil ik mijn verhaal hier graag kwijt.

Gewenste oplossing

Het achterstallig onderhoud aanpakken(grote renovatie) of het flatgebouw slopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen