Klacht Woonstichting De Key: heel veel stof, overlast en stress heb, en heel slecht werk word geleverd

AdJ

Heb rond Augustus 2021 al een klacht ingediend, en daar zou zou snel mogelijk werk van gemaakt worden,de klacht ging dus om de voorgevel en de voorkant balkon de voorgevel geeft schimmel in de voorkamers,en het balkon zit over de gehele lengte onder de scheuren,ze zijn op het balkon bezig geweest, klachten zijn nu erger tegels aan de bovenkant van de muur zijn gewoon stuk gehakt,en zo achter gelaten,en aan de scheuren is niks aan gedaan,nu krijgen we vandaag 13-12-2021 te horen van het bedrijf die de werkzaamheden moet en zou verrichten dat ze niet meer verder gaan want de vloeren zijn te dun (zeer gevaarlijk dus) en dat hebben we 2 jaar geleden al hadden gemeld bij DeKey nu is het bedrijf Marc bohlen bijna klaar zijn dus vanaf augustus 2021 begonnen tot vandaag nog steeds(project zou 8 weken duren,ze zijn nu al 3 en halve maand verder), veel stof,geluid overlast,en veel troep door de gehele straat,en nadat allemaal,hoor je dan dat ze bij ons op de balkonnen niks gaan en mogen doen,zeer slechte service van DeKey onder bewind van leontien van ruiten ,grote schande aan gezien we hier al 31 jaar wonen.

Dat het nu zo snel mogelijk geregeld gaat worden,nadat ze weten dat het gevaarlijk is, niks meer beloven maar het nou ook eens echt gaan oplossen, dat nadat we er al 2jaar zo bij zitten ,en dan word er een project gestart, maar word er vervolgen bij ons niks gedaan.

Bijlagen

Zeer kwalijke zaak, afspraken niet na komen sterker nog word gewoon niks mee gedaan.

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?