Klacht Woonstichting De Key: Laksheid en niet serieus nemen klachten

Klachtnummer
# 338932
Gebruiker
Verontrustehuurder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Key geeft niet of heel laat reactie op terechte klachten en is heel laconiek bij het melden van problemen. Ze zijn slecht in het melden bij bewoners van werkzaamheden waar de bewoners overlast van hebben tot het niet kunnen gebruiken van de lift, entree of galerij!
Nu hebben we een trappenhuis welke spekglad is, waar ongelukken (kunnen) gebeuren en de Key schuift gewoon de waarschuwing opzij.

Wanneer gaat de Key behalve innen van de huur iets betekenen in de veiligheid van de bewoners!?!?
Hoe kunnen wij als bewoners de Key duidelijk maken en voor elkaar krijgen dat zij onze waarschuwingen en klachten serieus gaan nemen?

De oplossing

Zorgen dat wij als bewoners serieus genomen worden, klachten echt worden behandeld en garantie van veiligheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen