Klacht Woonstichting De Key: Licht in de gemeenschappelijke kelder doet het niet meer.

Klachtnummer
# 577221
Gebruiker
Agnes van Putten-Beloeil
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste Kim,
We hebben vorig week elkaar gesproken ivm het sleutelprobleem van 25 A. Ik had bij je aangegeven dat de licht in de kelder niet meer werkte en je gaf aan dat ik een reparatieverzoek moest indienen. Helaas neemt de Key GEEN reparatieverzoek in door Corona, wat vreemd is aangezien het probleem in de gemeenschappelijke ruimte zit, en dus dat er geen contact hoeft te zijn met bewoners. Wat nu?
met vriendelijke groet,
Agnès van Putten

Gewenste oplossing

Fixen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen