Klacht Woonstichting De Key: Ongeoorloofde praktijken, terwijl ik daar ook nog voor betaal voor de reparatie verzoeken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 359203
Gebruiker
Doolhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in November een klacht ingediend over mijn trap van de keuken naar de tuin, die is namelijk verrot en was gevaarlijk te betreden. Ook zij kwamen kijken en de klacht was gegrond. Ze hebben de oude trap verwijderd en nooit geen nieuwe meer terug gezet. In Februari weer gebeld en zij vertelde mij dat de trap was besteld op 3 januari en dat er een noodoplossing voor mijn toegang naar de tuin zou worden toegepast. Het is nu al weer April en nog steeds niemand gezien of gehoord, schandalig ik ben 74 jaar en slecht ter been en niemand doet iets.

De oplossing

De trap zo snel mogelijk gaat plaatsen en wel met voorrang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doolhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen