Klacht Woonstichting De Key: onopgeloste lekkage zorgt voor zware astma aanval en IC opname 7 jarige zoon

Klachtnummer
# 128333
Gebruiker
Dianadonau
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 7 jaar is donderdag 10 september met spoed opgenomen in het AMC wegens een zware astma-aanval en ligt al 3 dagen in een kunstmatige slaap aan beademing. De astma is spontaan ontstaan door een allergische reactie op onzichtbare schimmel in ons huis, die is ontstaan door lekkage vanuit de meterkast. Ondanks bezoeken van verschillende monteurs (Feenstra, de Key) is het niet opgelost. Ondertussen is er hardnekkige schimmel die nu ook een groot deel van de gang, het washok en de entree van de woonkamer heeft bereikt. De schimmel is ook aan de bovenkant van het zeil zichtbaar geworden. Na lostrekken van het zeil bleek de onderkant doorweekt en verrot. Ook zit er nu een gat in de muur van de meterkast naar het washok. Vrijdag 11 september kwam er voor het laatst iemand kijken. Naar aanleiding van een klacht van de buren die inmiddels ook wateroverlast hebben, komt er 17 september weer iemand langs. Totdat dit opgelost is, kan mijn zoon dus niet meer naar huis!

De oplossing

MET SPOED:
- de lekkage zo snel mogelijk verhelpen
- de schimmel uit de vloer en de muur halen zodat het huis weer veilig is
- schoon zeil in de gang en de kamers
- Het gat in de muur tussen het washok en de meterkast repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen