Klacht Woonstichting De Key: Ramen schoonmaken

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 582078
Gebruiker
Sheike
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 december hebben ze de galerij schoon gespoten. En ik woon met heel veel buren onder de galerij. De ramen waren net schoongemaakt een hoogwerker gehuurd en nu door dat schoonmaken zijn ze weer vuil en er zit zand open witte puntje. De huismeester die nu weer weg is had beloofd om ze te lappen. En tot mijn verbazing hebben ze de portiek ramen gedaan maar daar hebben we niet omgevraagd.

Gewenste oplossing

De ramen laten schoonmaken want het bedrijf die de galerij heeft schoongespoten want die hebben gewoon onbeschoft gespoten. Heb daar fotos van en ook doorgestuurd naar de key.
Geboden oplossing
Ben gebeld door de huismeester gaan offerte aanvragen en dan worden de ramen gelapt. Kan wel even duren. Als het opgelost is schrijf ik dit hier. Ze hebben het beloofd maar zit nu alweer een week te wachten. Ze zouden eerst een briefje ophangen maar helaas heb ik dit nog niet gezien. Helaas is het nog steeds niet opgelost, het word een beetje vervelend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen