Klacht Woonstichting De Key: Ramen schoonmaken

content Niet opgelost
# 582078
Sheike

Op 20 december hebben ze de galerij schoon gespoten. En ik woon met heel veel buren onder de galerij. De ramen waren net schoongemaakt een hoogwerker gehuurd en nu door dat schoonmaken zijn ze weer vuil en er zit zand open witte puntje. De huismeester die nu weer weg is had beloofd om ze te lappen. En tot mijn verbazing hebben ze de portiek ramen gedaan maar daar hebben we niet omgevraagd.

De ramen laten schoonmaken want het bedrijf die de galerij heeft schoongespoten want die hebben gewoon onbeschoft gespoten. Heb daar fotos van en ook doorgestuurd naar de key.
Ben gebeld door de huismeester gaan offerte aanvragen en dan worden de ramen gelapt. Kan wel even duren. Als het opgelost is schrijf ik dit hier. Ze hebben het beloofd maar zit nu alweer een week te wachten. Ze zouden eerst een briefje ophangen maar helaas heb ik dit nog niet gezien. Helaas is het nog steeds niet opgelost, het word een beetje vervelend.

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?