Klacht Woonstichting De Key: Zeer slechte communicatie.

Klachtnummer
# 558868
Gebruiker
Eva
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Meer dan 1 maand wachten wij , dat de kapotte verlichting in onze trappenhal wordt gerepareerd . Bellen, e mail sturen helpt niet! Geen reactie van de Key. Schandalig!!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk de reparatie uitvoeren .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen