Klacht Woonstichting De Key: Zero service en zwaar respectloos

Klachtnummer
# 580430
Gebruiker
Jebe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Naast de falende dienstverlening in het algemeen; dat ze laks en onzorgvuldig te werk gaan, aangaande je rechten op privacy (gevoelige/persoonlijke/belastende informatie) en woon/leef veiligheid, vind ik een zeer ernstige overtreding. Gooi de scheve machtsbalans eroverheen, en je zit in een heel zuur schuitje.

Gewenste oplossing

Communicatie open gooien en verbeteren (mentaal capabel personeel), klachten aanhoren en in behandeling nemen, fouten toegeven en goedmaken, en algehele service verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonstichting De Key hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonstichting De Key?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen