Klacht Woonstichting Eigen Haard: Afhandeling van overlastmelding

Cees van zijl

Sinds 6 augustus 2015 ben bezig diversen overlast van een buurvrouw op te lossen,ik heb veel verstuurd en 17 meldingen van de klachten gemaakt,Meerdere keren politie ingeschakeld en meerdere aangifte gedaan. Eigen haard is op 16 juni langs geweest gedurende een twee uur lang durend gesprek, waarbij de overlast werd aangetoond met veel foto's en vernielingen,geluidsopname,video opname en heel veel correspondentie. Inmiddels ben ik meerdere keren bedreigd en de overlast gaat door elke keer wordt politie ingeschakeld,voorstel gedaan doe een buurtonderzoek bij direct om woonende
Na 16 juni diversen meldingen, van overlast en geweld men reageert gewoon niet,. De overlast gaat gewoon door. Klacht naar Eigenhaard over zorg en overlast,geen reactie tot op heden .Dan maar de geschillencommissie.

Antwoorden van de te nemen actie;s wettelijke vastgelegde overtredingen ,welke met wijkagent zijn besproken dienen door eigen haard te worden opgelast met huurder zeer kort termijn, Dit hangt niet af van een gesprek,en anders een uitzettigs procedure van deze asociaal.

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?