Klacht Woonstichting Eigen Haard: Lakse werkwijze, verantwoording niet nakomen, medewerkers geven geen gehoor

K Doorman

Na een inbraak begin januari, is tijdelijk een raam vastgeschroefd door een hersteld bedrijf die door de politie is ingeschakeld. Ik heb de inbraak direct gemeld bij de Eigenhaard. De rekening van de tijdelijke hersteld werd direct bij mij in rekening gebracht.
Ten eerste:
Het werd mij Eigenhaard beloofd dat zij de rekening zouden betalen.
Helaas heb ik na diverse telefonische pogingen en tevens op bezoek bij het kantoor, pas 1,5 maand later gecorrigeerd.
Ten tweede:
Wederom heb ik voor deze 2e actie 3 keren bij de Eigenhaard op kantoor geweest en niemand die mij concreet verder kon helpen, verder was er nooit iemand van management afdelingen te bereiken. Pas vandaag bijna 3 maanden en diverse bezoek en telefonische acties word ik door een aannemer gebeld voor een afspraak, dat ze de
komen kijken hoe de constructie van de raam is (??)

Eigenhaard heeft diverse bedrijven in dienst die allerlei (sub)taken moeten verricht, hiermee trek de Eigenhaard hun verantwoording terug en mag ik als klant verder uitzoeken met die bedrijven.
Ik betaald als huurder, huur aan Eigenhaard en hiermee doe ik zaken met Eigenhaard.
Ik heb dus NIETS te maken maken allerlei tussen bedrijven!

Eigenhaard is heel makkelijk met hun verantwoording af te schuiven, zo doen ze niets als er bv. een kraan stuk is, ze verwijzen naar hun website of zelf de kraan vervangen, maar de huur word wel ieder jaar verhoogd!

Compensatie door extra stootkosten, tocht en koude kamer doordat de raam niet goed sluit en kosten van telefoonrekening en diverse bezoek aan kantoor

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?