Klacht Woonstichting Eigen Haard: verontmenselijking gefaciliteerd door eigen haard en ondersteund door gemeente amsterdam en politie

klacht1001

Een volledige kopie hiervan kunt u alvast terugvinden op klacht.nl

Mbt ...xyz.... meld ik mij bij deze aan,

met daarbij de mededeling dat deze flat blijft staan en u als verhuurder, en als stadsdeel en als gemeente , inclusief

het wijkteam, eerst een megaschandaal heeft op te lossen

met een schadevergoeding voor de afgelopen 25 jaar van mijn totale huur terug met daarbovenop schadevergoeding,

ontslag van divers personeel die de werkvloer als spelletjes speelplek gebruikt en de fysieke en mentale mishandeling die

eigen haard heeft gefaciliteerd en mij tot in het oneindige heeft laten herhalen wat er aan de hand was terwijl ik in een uitputtende situatie werd gebracht en gehouden

Let op ; het weerwoord van alle partijen is dat er niets is geconstateerd maar dat was onderdeel van hun spelletje, leugens zowel mondeling als schriftelijk, letterlijk zeggen dat het niet gehoord en gezien werd , ook als het gefilmd was, afspraken maken en niet nakomen, of wel nakomen als ik op mijn initiatief een afspraak maakte en dan werd er gezegd dat ik niet geweest was, Dus heb ik een hele verzameling aan bewijsmateriaal die vervolgens opzij geschoven wordt , ik noteer dit omdat iedereen dit kan overkomen. Mijn oproep tevens wie is dit nog meer gebeurt want ze treiteren mee ipv dat ze helpen geven ze er nog meer problemen bij. Ook het wijkteam is niet objectief en lopen aan de leiband van de gemeente en de verhuurder en proberen te framen bv door mij te beschuldigen dat ik met een mes op balkon zou hebben gestaan, wat nonsens is, om op die manier mijn huis in te komen, met 4 man en een hoop poeha, incl foulleren en ongevraagd toegang tot mijn woning te verschaffen dwz me nog en trauma er bij geven en verzuimd mij op mijn rechten te wijzen, nu maanden geleden en nog steeds in shock. Ik zal de enige niet zijn die dit meemaakt. Iedereen die dit soortgelijks mee maakt, maak het bekend op klacht.nl want ze vegen het onder de mat en laten je desnoods sterven want het interesseert ze niet en het is tijd dat dat bekend gaat worden dat ze zo met mensen spelen tot je er aan bezwijkt of je hersenen erop hebt stukgedraaid en dat is niet aantoonbaar maar wel een logisch gevolg.

25 jaar schadevergoeding, en totaal huurbedrag retour, ontslag van divers personeel bij eigen haard, en gemeente amsterdam en het wijkteam, en verbod op verhuur van woningen door eigen haard.

In eind 2017 en begin 2018 heb ik pas sinds 1988 opknapwerkzaamheden in mijn woning gehad en werden enkele ramen vervangen die NOOIT goed hebben gezeten waardoor het altijd koud was en er werd nooit wat aangedaan omdat men het zelf niet constateerde pas toen een raam lek raakte ging men eens nadenken, ik leefde inmiddels met 2 lagen plastic en en zilverfolie voor mijn ramen in de winter , totaal middeleeuws. Dat is eigen haard. en daar hoeven geen nieuwe flats voor te worden gebouwd maar GOED ONDERHOUD gepleegd en de ramen meteen goed laten zetten.

en alles wat ik hier heb meegemaakt valt onder marteling,

waar ik nu nog last van heb en aan het herstellen ben.
ik begin net te leven hier en nu hebben ze het over sloop trwijl ze mij kapot hebben gemaakt

klacht1001
    Nooit gedacht dat prof bedrijven de boel bij elkaar mochten liegen, dat heet oplichting. Ook zwart op wit dat ik moet aantonen dat de woningen gehorig zijn terwijl dat al jaren bekend is en ze bewijsmateriaal opzij schuiven ze doen alles voor de buhne ik eis ontslag van personeel ik heb forse gezondheidsschade , ik eis verbod op verhuur van woningen door eh

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?