Opgelost door Woonstichting Eigen Haard: WIJ ZIJN REEDS 32 DAGEN ZONDER WARM WATER.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 556029
Gebruiker
Goldensocks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 16 aug zitten we zonder warm water in ons appartement. Uw verzekeringsmaatschappij, Eigen Haard, die alle reparaties in ons gebouw regelt, heeft al 5 monteurs gestuurd, geen van allen heeft een oplossing kunnen vinden. Ze komen, controleren, zeggen dat er iets mis is en gaan weg. WIJ ZIJN REEDS 32 DAGEN ZONDER WARM WATER. Ik heb al heel vaak gebeld, maar ik heb nog geen oplossing. Ik weet niet wat ik anders moet doen, ze negeren ons en geven het probleem door van afdeling naar afdeling. Kan iemand mij helpen?

De oplossing

Ik wil gewoon een oplossing hebben. Het maakt niet uit of ik moet betalen of wat dan ook. Ik wil gewoon warm water bij mij thuis.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Goldensocks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij dat eindelijk iemand het probleem heeft kunnen oplossen. Er zijn 5 monteurs naar mijn appartement gekomen, en pas na de laatste controle van de ketel was het probleem opgelost. Dit is te lang wachten op warm water, vooral als er kinderen of zieke mensen in het appartement zijn. Ik ben zo teleurgesteld in dit bedrijf...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen