Opgelost door Woonstichting Eigen Haard: WIJ ZIJN REEDS 32 DAGEN ZONDER WARM WATER.

sad Opgelost
Goldensocks

Sinds 16 aug zitten we zonder warm water in ons appartement. Uw verzekeringsmaatschappij, Eigen Haard, die alle reparaties in ons gebouw regelt, heeft al 5 monteurs gestuurd, geen van allen heeft een oplossing kunnen vinden. Ze komen, controleren, zeggen dat er iets mis is en gaan weg. WIJ ZIJN REEDS 32 DAGEN ZONDER WARM WATER. Ik heb al heel vaak gebeld, maar ik heb nog geen oplossing. Ik weet niet wat ik anders moet doen, ze negeren ons en geven het probleem door van afdeling naar afdeling. Kan iemand mij helpen?

Ik wil gewoon een oplossing hebben. Het maakt niet uit of ik moet betalen of wat dan ook. Ik wil gewoon warm water bij mij thuis.

Goldensocks
Ik ben blij dat eindelijk iemand het probleem heeft kunnen oplossen. Er zijn 5 monteurs naar mijn appartement gekomen, en pas na de laatste controle van de ketel was het probleem opgelost. Dit is te lang wachten op warm water, vooral als er kinderen of zieke mensen in het appartement zijn. Ik ben zo teleurgesteld in dit bedrijf...

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?